Water-loo


Här sitter jag och fryser. Förstår fortfarande inte varför det ska vara nödvändigt att ha simning mitt i vintern? Såvida man inte vill bli förkyld förstås. Nåja, det var skojigt i alla fall :) Fast min blodcirkulation har typ dött så jag ska nog tappa upp ett bad och värma upp mig igen. Sen måste jag läsa ut Jane Eyre boken någon gång! Det tar så långt tid, antingen hinner jag inte läsa eller så orkar jag inte eller så somnar jag när jag väl har börjat. Har 200 sidor kvar och ska skriva en analys om den tills nästa tordsag. KEWL (inte)! Den är inte dålig, utan bara jävligt seg. På 20 sidor händer ingenting. Nä, nu ropar vattnet på mig!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0