skolan snart igång

Usch jag får ångest bara jag tänker på det. Längtar verkligen inte. Det har varit så skönt att slippa den där jävla skolan i några veckor nu. Och ändå har jag inte varit ledig. Har ju jobbat dag ut och dag in men det är ändå så mycket skönare än att plugga. Orkar inte med alla jävla människor och lärare och skitböcker... suck. Finns ingen som jag känner gemensamhet med heller. Vill bara bli vuxen och börja ett nytt liv med nya människor omkring mig. Jag jobbar hellre på donken varje dag i ett helt år än går i nacka gymnasium en vecka.. haha jöses. Gaaaaah, nåja det är ett halvår kvar på den värsta biten. Men palla betyg och en massa stökiga snorungar? Förhoppningsvis slipper jag iaf en dag i veckan eftersom jag ska gå i terapi :) Har faktiskt övervägt att hoppa av och istället jobba fram till hösten då jag kan söka till folkhögskola istället. Samtidigt känns det så onödigt eftersom jag klarat ett och ett halvt år av helvetet och egentligen bara måste klara lika mycket till. Jävla skit skola. Bomba nacka. Tack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0