pang boom boom bang

Jävla skit tyska! Har jag någonsin talat om för er att jag hatar alla former av språk bortsett från mitt egna? Inte?? Nej men nu vet ni. JAG VÄGRAR BLI INTERNATIONELL. Typ. Jag kommer antagligen inte flytta till varken Italien eller Tyskland så varför i helvete är det nödvändigt att kunna dessa språk? OM jag av någon störd anledning skulle göra det ändå skulle jag klara mig på min dugliga engelska. Punkt slut. Jag borde ha valt naturlinjen istället så hade jag fått drunkna i matematiska problem som jag i alla fall tycker om. Nåja jag borde klara ett G fram tills juni. Sen är det bye bye med språk för min del. WIHO!


der deutschen Sprache ist nutzlos, Mein Führer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0