one year ago

Sitter och tittar på bilder ifrån januari/februari för ett år sedan. Det känns som att det var igår. Men utseendemässigt har jag förändrats så stört mycket. Kan verkligen inte fatta att det gått ett helt år. Det var då jag festade med ph flera helger i rad, och träffade jonte första gången. Jag hade precis slutat med extensions eftersom det slet så mycket på min blonderade hår. Är tvungen att lägga upp lite bilder.


Jag för exakt ett år sedan. 07/01-09 (jag hade problemhy och använde alldeles för mycket silvershampo.)


08/01-09 Posade i sängen :)

12/01-09 började inse att det såg FÖRJÄVLIGT ut med tunt löshår till mitt korta tjocka haha xD


27/01-09 äckelhy. Bytte p-piller sorter stup i kvarten eftersom det var orsaken till acnen.. :(

03/02-09 Bättre hy. Men tappade aptiten istället. Gick ner i vikt.

7/2-09 Festade för mycket. Träffade jonte första gången :D Slutade platta håret också!


Kommentarer
Postat av: Sophia

SÖT DU ÄR :)

2010-01-09 @ 00:56:22
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0