Maybe baby

Nu har mina öron svullnat igen, blir typ 3 gånger sin vanliga storlek varje gång jag har virus i kroppen. Blir lika chockad varje gång. Ser ut som en gammal brottare. Något nytt för den här gången är att jag inte bara vaknade upp som en ny Dumbo, jag har dessutom fått som böldliknande eksem under hakan? Ser ta mig fan inte riktigt klok ut.
   Min familj har skrattat åt mig idag för det ser ut som att jag råkat ut för en allvarlig allergireaktion. Ni vet, sådana där som de brukar få i filmer när de ätit jordnötter eller dylikt. Själva grejen är att jag inte har en aning om varför jag får det eller vad det beror på. Så vitt jag vet är jag inte allergisk mot något. Överkänslig hud har jag dock alltid haft. Hur som helst så ringde jag vårguiden för att kolla om det var normalt, men de påstod att de aldrig hört talas om något liknande. Så har det inte lagt sig imorgon blir det att traska ner till vårdcentralen. Det KAN ju vara något allvarligt. Jag och min kropp, vi är alltid lite oense om saker och ting.

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag vaknar som mitt vackra jag imorgon.


Jag ser inte klok ut :(

Kommentarer
Postat av: MADDE

Hoppas att du får en fin dag :) kram!

2009-09-14 @ 11:24:40
URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0