honung & fisherman's friend

Jag har bara gått och väntat på att den ska hoppa på mig. Influensan alltså. Har jag lite tur i potten så är det åtminstone inte svininfluensan. Men jag brukar oftast ha slut på det. Har jag inte blivit bättre på söndag så går jag och testar mig. Och ja, jag är lite paranoid men vem tusan är inte det med tanke på allt som står? Jävla media, ska alltid hålla på och överdriva och skrämmas sådär. Å andra sidan, vem är jag att klaga? Jag vill ju till och med jobba inom den branschen. Eller jag ville. Och jag valde. Jag var säker på min sak som 15-åring, idag har jag sett mycket mer, lärt mycket mer, jag har nya tankar och planer för mitt liv. Hemligstämplade än så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0