bli min idol

Alltså jag tycker att den här tjejen är så sjukt jävla bra. Hon är helt otroligt vacker, sanslöst personlig och har en fantastisk och speciell röst. Full pott alltså. Hade jag varit man hade jag fallit direkt, det är ju nästan så att jag gör det nu och då anser jag mig själv som straight, hahaha. Hon är så beundransvärd. Faktiskt. Det är sällan jag ser upp till personer på ett sånt sätt, jag är ganska ego så jag tycker alltid att jag själv är bäst. Men Mariette är verkligen en idol. Om hon inte tar sig till minst andra plats så bränner jag tv:n. Det har ni mitt ord på (nödvändigtvis inte bokstavligt talat)!

Hon skriver till och med egna låtar, aaaaaaaaaaaw :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

shit vad bra hon är!

2009-10-03 @ 11:50:28
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0