skönhet

Vissa tjejer är bara så jävla snygga :O Tänkte lägga upp de tre vackraste som finns. Två supermodeller och en skådis hihi ^^

 

"Mini" Susanna Andén - det är typ endast därför jag handlar kläder på cubus :O



Kate Moss - har fan varit min idol sedan barnsben. Jag hatar folk som påstår att hon är en dålig förebild. Hon är naturligt tanig, lev med det! :) Hon om någon har fått mig att inse att man inte måste ha en kropp som en playboy brud för att vara sexig.

 
Kiera knightley - både otroligt vacker och bra skådis :) Älskar läpparna <3


Och ja jag vet att alla tre är smala och utan former. Precis som jag själv. Och jag älskar att det finns kändisar som är nöjda med sig själva och går ut med det istället för att göra bröstförstoringar osv. Man behöver inte ha F kupa för att vara sexig. Långt ifrån - det finns så mycket annat att titta på. Två av dessa är ju supermodeller - det säger ju en hel del om skönhet. Eller?
Känns bra att det finns andra där ute som har samma kroppstyp som en själv :) Man ska vara stolt över det man har! (eller inte har :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0