problems backstage

Problemet med att plugga kvällen innan är att man verkligen måste vara fokuserad - annars är man körd. Man kan inte sitta inne och leka på facebook, eller sätta sig framför tv:n med en kopp thé. Och bara för att man är fullt medveten om detta så tar man extra många "pauser" och tappar fokusen helt. Men man får skylla sig själv, jag får skylla mig själv. På fredag är det deadline. Oavsett om jag är klar eller inte. Kommer jag inte längre idag får jag sitta hela torsdags natten. Det är ett faktum.

Men seriöst, vad har vetenskap med samhällskunskap att göra? Trodde de var motsatser till varandra. Och vem fan har kommit på idén om rapporter?

Nåja, plugga var det. Vad gör jag här inne egentligen. Nu kilar jag. NU. Vi får väl se om jag överlever.

Pusssi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0