beat it

Okej, jag erkänner: jag är jävligt less på att blogga. Ledsen. Jag tar mig aldrig tid. Känns inte som att jag har någon tid över. Eller snarare ingen ork. Men det är väl egentligen detsamma, eller hur?

Jag kan i alla fall uppdatera om tre saker:
1. I Fredags hade min söta vän Anna hyrt lokal där hon bor (utanför Uppsala) och det kom hyfsat mycket folk, skönt med annat än hemmafester som omväxling :) Dock drack jag alldeles för mycket av för många blandningar så jag fick en lätt alkoholförgiftning och blev hem skjutsad vid 2-tiden, efter att ha tuppat av helt (tusen tack till hon som körde hem mig, hon är en ängel) Låg sedan sjuk i två dagar, och blev tvungen att sjukamäla mig till jobbet på lördagen. (kunde inte ens stå på mina egna ben)

2. Jag ska (troligtvis nästa vecka) pierca tungan :D Vilket är något jag har velat göra sedan jag var 11(?) Och jag har ju alltid älskat piercingar så det blir en enkel match. Har sammanlagt haft 13 stycken :) Varav jag har gjort alla utom en själv med synålar. Jag är ingen vekling när det kommer till fysisk smärta, det är i alla fall säkert :D Och snart är det även november vilket innebär vadå? JUSTE att jag lägger mig i tatuerings stolen för första gången. Sjukt taggad :)

3. Jag börjar att tycka om mina kvällspass på måndagar, för jag arbetar med så sjukt sköna människor. För att inte tala om all sexuell spänning som uppstår mellan mig och kökspersonalen. (och cheferna) hihi :) Kan inte låta bli att flirta, de är ju män allihopa :)

SÅDÄR, nu behöver jag inte skriva på ett tag. Right?

Puss och natti

Kommentarer
Postat av: Sophia

1: hahahahahahahahahahahaHAHAHAHAHA

2:YAAY det kommer bli stört snyggt och jag kommer bli så avundsjuk :(

3: lycka till med han gamla snubben!



Och jo, du måste fortfarande uppdatera din blogg för att jag vill läsa!!

puss älskling <3

2009-10-08 @ 21:02:12
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0