wie bitte?

Fredagskväll. Jag orkade inte göra något idag. Ska upp och jobba imorgon och har förövrigt hela helgen planerad. Vi behöver alla en paus, inte sant? Dessutom är jag oerhört tacksam över att vara lite av en ensamvarg, eller nja det kanske var fel ordval men jag har åtminstone inga problem med att vara själv. Vissa människor drabbas ju av fullständig panik så fort de lämnas ensamma eller inte har något att göra. Jag å anda sidan hatar att vara beroende av andra och kan sysselsätta mig själv utan problem en längre stund. Imorgon ska vi fira lilla söta Frida som nyligen fyllt år och på söndag är det min kusins tur. Nästa helg är det min :) Fast det har aldrig varit någon stor grej för mig att ha födelsedag. Jag tror alltid att jag är äldre än jag är ändå så, hah!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0