svarta linjer




Vi kan ju säga som så att det är ganska lätt att se vilka människor som är äkta vänner och vilka som bara tar allting förgivet när det kommer till kritan. Somliga ställer upp i vårt och torrt medan andra inte fattar att vänskap är ömsesidigt. Man kan inte få om man aldrig ger. Något man bör komma ihåg. Jag tycker att jag ställer upp mestadels och älskar i mängder. Åtminstone försöker jag det. Men långt bak i huvudet ska ni veta att jag alltid kommer minnas vilka som gjort vad för mig. Och er kommer jag alltid hålla närmast hjärtat. Ni andra kommer att komma på 4:e plats hädan efter :) Tack för igår Anna, du räddade min dag hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0