passion for toys

 
Några saker jag äger är en minivibrator, en piska med användbart skaft, handklovar och 30 kondomer (för tillfället). Även några porrfilmer och böcker. Min förra dildo gick sönder, jag skyller på dålig kvalité, den var enkel och ganska tråkig. Kände inte mycket alls. Nu har jag länge funderat på att skaffa en ny och har bestämt mig för det. Men det var lättare sagt än gjort, för det finns så otroligt många sorter! Hur ska man veta vilken som passar en bäst? Jag vill ha en sådan där exklusiv och avancerad med "all included". Känner verkligen inte att jag har koll på den biten. Har svårt att få orgasm och tycker att g-punkten är skönare än klitoris. Klitoris känns knappt. Men jag vill ändå ha en pearlrabbit liknande liten vän. Finns det inte sådana som är för både K och g-punkten? Det vore ju det ultimata. Erfarenhet, någon? Behöver alla tips jag kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0