med livet som insatts

Jag vågar inte sova. Nej jag är inte störd. Bara lite. Drömmer mardrömmar hela tiden och den jag drömde igår natt kan jag fortfarande inte komma ifrån. Är rädd för att vakna upp lika panikslagen och frustrerad inatt igen. Jag vaknade runt 3 och somnade inte om förens efter 6. I en timma låg jag och gjorde ingenting, var nära på att bli 7år igen och tassa in till mamma. Sedan lugnade jag mig lite och insåg att jag nästan är vuxen nu och kan inte gå och väcka min mami på grund av en mardröm. Haha. Kan inte fatta att jag ens övervägde det hela.
   De resterande två timmarna låg jag och spelade spel på mobilen. Med ljudlöst förståss. Så inatt tänkte jag ha en backup plan, jag låter datorn stå på, så utifall att jag vaknar och inte vet vad jag ska ta mig till kan jag bara bära upp laptoppen i knät och gejma lite. Höhö. Förhoppningsvis låter mina hjärnspöken mig vara. Håller tummarna för det.

Förresten kom på att jag vill krydda livet lite, funderar på chili. Vad tycker ni? Och apropå ingenting - jag gillar män. Japp det var allt.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0