who's dead?

Snart ska jag ringa tatueringsstudion i hemlig ort för att beställa tid i november, mohaha som jag har längtat! Jag har velat tatuera mig sedan 11 års ålder. Och har äntligen hittat ett place som har åldersgränsen 17 istället för 18. YEY. Yippie kayay motherfuckers. Jag är överväldigad. Nu är det inte långt kvar. Jag tänker sätta den (tänker inte tala om vad förens det är gjort) diskret vid höften, ovanför bikinilinjen, så att jag lätt kan dölja den. Och vill jag visa upp den är det bara att köra på midjejeans och kortare tröja. Inget mig emot att visa upp min mage ;) För att inte tala om somrarna, hur snyggt är det inte i bikini!? Och nej jag kommer inte ångra mig. Dessutom är jag tveksam till att jag kommer bära varken magtröjor eller bikini när jag är 60+. Det enda som oroar mig en smula är att jag ska bli girig och inte kunna hålla tillbaka när jag väl har gjort min första, hehe.

Förresten kom jag nyss på att jag fick reda på Michael Jacksons död betydligt tidigare än de flesta andra. Faktiskt 00.17 samma dag som han dog. Appropå rubriken alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0