tralalala

Sitter och äter Romanasoppa och väntar på att two and a half men ska börja. Just nu är det Gordon Ramsey som tar upp tv-rutan och han kan rent ut sagt slänga sig i väggen. Så för att fördriva tiden lite tänkte jag återgå till soppan. Inte nödvändigtvis den jag äter. Utan alla soppor. Skämt åsido, jag är ett stor fan av tomatsoppor. Och jag har provat mig fram genom mängder av olika soppor som man kan hitta i vanliga matbutiker, men utan något vidare resultat. Tills idag, Romanasoppan innehåller skruvmakaroner som badar i en tomatsoppa, och lite persilja. Jag pressade lite vitlök och öste ner och PANG - jag har en ny favoritsoppa. Alltså tillåt mig demonstrera:



Dålig, dålig, bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0