stuck in the middle

Jag tycks ha ett smärre problem. Jag har sökt två jobb och båda vill att jag ska komma på arbetsintervju, den ena i morgon och den andra på tisdag. Jag har inte fått någon respons på alla 100 jobb jag sökt, och nu har jag bara sökt två och då hör båda av sig. Är inte det typiskt?
   Det positiva är att om jag inte får det ena kan jag alltid få det andra. Det svåra blir om jag får båda två. Jag kan inte jobba 5 skift i veckan samtidigt som jag studerar. Inte en chans. Det absolut värsta vore om jag inte blev anställd alls. Så jag ska väl inte gnälla egentligen.

Är det någon som har tips om vad man ska tänka på när man ska på arbetsintervju? Klädsel etcetera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0