nya hårprodukten - glidmedel

Visst låter det lite underligt. Och eftersom det är många som undrar varför i helvete jag har det i håret. Tänkte jag förklara.
   Glidmedlet Klick (finns att köpa på apoteket) ger exakt samma effekt som silkesdroppar, dvs. att det gör håret jätte mjukt och glansigt. Och går även att forma frisyr med. Jag brukar krama upp mina lockar med det så håller de sig stora och fina hela dagen. Skillnaden mellan klick och riktiga hårprodukter är att glidmedlet INTE innehåller några skadliga/slitsamma ämnen alls och löser dessutom upp sig i duschen. Och detta gör, till mångas förvåning, inte vanliga silkesdroppar. Varför? Jo för att de innehåller silikon och det behöver man SLS produkter för att få bort (starka schampon som torkar ut) och sådana produkter vill jag inte använda på mitt stackars hår.

Alltså - vill man ha en produkt som ger glansigt & snyggt hår utan att slita ut det tycker jag man ska köpa Klick (obs, den vattenlösliga inte silikon) kostar ynka 66 kronor och är min nya lilla favorit :)

Och bli inte helt förskräckta, jag lovar att det är en hel del människor som använder det i håret. Det är bara inte något man skriver i pannan, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-07-31 @ 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0