utvärdering

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Börjat arbeta "på riktigt".

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig haft några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope

4. Dog någon som stod dig nära? Min bebis råtta :(

5. Vilka länder besökte du? Finland.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Mer pengar. Haha..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? inget.

8. Vad var din största framgång 2009? Har tagit ett stort steg in i yrkeslivet.

9. Största misstaget? Att förlita mig på folk.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Några förkylningar.

11. Bästa köpet? Nya skinnjackan <3

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Små romanser hit och dit :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
3, burn it to the ground , russian roulette.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det går alltid i perioder. Kan inte avgöra.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Levt livet. Slappat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Avskärmat mig. Arbetat ihjäl mig :P

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med mami och kusiner <3

19. Blev du kär i år? Ja två gånger :)

20. Favoritprogram på TV? House, fast det är säsongsuppehåll :(

21. Bästa boken du läste i år? Tusen strålande solar.

22. Största musikaliska upptäckten? lite mer rnb stuk. Typ rihanna.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Tatuering :)

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade hahaha xD

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vänner jag saknar. Terapi? haha.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Rockig, sexig, egen :)

29. Vad fick dig att må bra? Min mamma och min bästa vän Anna <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Kvinna -  KATE MOSS. Man - House. hahaha.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0