sjukling

Japp så var det, kommer alltid lika lägligt. Jag är snuvig och febrig som en annan jävel. Vågar inte tänka på hur många gånger jag varit sjuk i år. Aj aj det svider verkligen i frånvaropapperna av tanken. Nåja, vad ska man göra? (ja jag vet - klä sig varmt, äta nyttigt, proppa i sig vitaminer, sova bra och bla bla bla) Lilla jag har helt enkelt sämst immunförsvar ever. Och till råga på allt så jobbar jag i en hel vecka från och med imorgon. KUL JUL. not! MEN jag får 500 kr mer i lön än jag räknat på. Vilket iofs är väldigt underligt eftersom jag inte jobbat utanför mitt vanliga schema, fast det är väl som mamma säger - det är väl bara tacka och ta emot?

Nu ska jag gå och lägga mig och sova gott. AHA - got yah! Klockan är ju bara halv tolv? Klart jag inte ska sova. Jag ska fördriva tiden tills jag ramlar i säng :)

See ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0