busy woman


Jag jobbar dag ut och dag in, flänger och far. Igår mötte jag upp älskade Anni runt 4 tiden för att shoppa nyårsklänningar till oss.. haha vi tänkte att tre timmar skulle räcka gott och väl men jag kom inte hem förens halv tio på kvällen. Då var vi i alla fall glada och nöjda ;D Är sjukt taggad inför nyår. Det ska bli så kul. Fest på odenplan! Känner knappt en jävel där :) Skönt att få träffa lite nytt folk <3 Har en flaska mouserande här hemma också! Thanks mami <3
Nu blir det tv och imorgon sova och sen handla några sista accessoarer till kvällen!

Gott nytt slut och gott nytt år babe's!

ps. vill någon ses är det bara att ringa, jag hinner typ inte göra detsamma, sry.. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0